PREKIŲ PRISTATYMAS
Prekės pristatomos į Jums patogų OMNIVA arba LP EXPRESS paštomatą.
Siuntos paruošiamos ir pristatomos per 1–3 darbo dienas.
Išsiuntus siuntą, atsiųsime sekimo numerį, pagal kurį galėsite sekti siuntos eigą.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Grąžinimas vykdomas OMNIVA paštomatu.
Norint grąžinti prekę, reikia užpildyti prekių grąžinimo formą adresu: grazinimai.omniva.lt/parduotuves/
Bet kokio dydžio siunta Jums kainuos 2,15 EUR.
7. Prekių grąžinimo sąlygos
7.1. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos.
7.2. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
8. Grąžinimo sąlygos
8.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
8.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
8.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
8.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
8.5. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei nesilaikyta grąžinimo sąlygų.
8.6. Grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos (išskyrus atvejus, kai prekė nekokybiška – tokiu atveju galioja įstatyminis garantinis terminas).
9. Teisinis pagrindas ir pinigų grąžinimas
9.1. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi.
9.2. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.